Skip to content
Blog

10 důvodů, proč byste měli vytvořit web pro své podnikání

30 % spotřebitelů ani nezapřemýšlí o podnikání s formou bez webových stránek. Jaký by mohl být důvod? Pokud vás to zajímá, pojďme se ponořit hlouběji!

V dnešní době lidé tráví na internetu hodně času, důvody mohou být prozaické, jako je nákup produktu, používání služby, čtení blogu nebo z mnoha dalších důvodů. V tomto případě jsou webové stránky pro vaši firmu velkým přínosem, protože poskytují informace, které mohou být užitečné pro konkrétního uživatele, který by je mohl hledat. To podněcuje podniky k pohybu směrem online.

Mít online přítomnost a webové stránky se v dnešní době stalo zásadní součástí obchodního růstu.

Zde je deset důležitých důvodů, proč by vaše firma měla mít webové stránky

Buduje důvěru ve vaše podnikání

Mít dobře navržené webové stránky je příležitostí, jak zapůsobit a vybudovat důvěru mezi lidmi, že jste skutečný byznys. Umožňuje také potenciálním zákazníkům navštívit váš web a získat více informací o vaší firmě. Bez webové stránky bude ovlivněna důvěryhodnost vaší firmy. Lidé mohou pochybovat o legitimitě vašeho podnikání.

Chování zákazníka je velmi ovlivněno tím, co o vaší firmě říkají ostatní. Zajistěte, aby se na svém webu viditelně zobrazovaly ty nejlepší recenze a posudky, abyste si vybudovali důvěru mezi potenciálními kupci a získali sociální důkaz.

Pomůže vám oslovit více zákazníků a generovat potenciální zákazníky

Jednou z největších výhod webové stránky pro vaši firmu je generování potenciálních zákazníků.

Vzhledem k tomu, že se stále více lidí obrací na internet, aby našli to, co hledali, web s těmi správnými informacemi o vaší firmě vám pomůže, aby vás vaše potenciální publikum snadno našlo online.

To vám nejen pomůže zvýšit povědomí o značce online, ale také rozšířit geografický dosah, který vám poskytne přístup k potenciálnímu publiku po celém světě (pokud plánujete rozšířit rozsah svého podnikání).

Poskytuje vám také online viditelnost 24/7. Pamatujte si, že čím více je vaše firma přítomna online, tím více oslovuje publikum, tím více lidí o ní ví, čímž se zvyšuje šance na získání více zákazníků.

Pomáhá lidem objevit vás online

Váš web je jako adresa ve virtuálním světě. Pokud chcete, aby vás lidé našli online, potřebujete webové stránky.

Jednoduše řečeno, pokud návštěvníci hledají na internetu nějaké produkty, služby nebo řešení svých problémů či potřeb; Mít webové stránky jim umožňuje objevit vaši firmu (pokud hledáte řešení jejich problému) v těsné blízkosti a kontaktovat vás.

Proto je vhodné využít optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Optimalizace webu na základě konkrétních klíčových slov souvisejících s vaší firmou a tím, co lidé hledají online, pomůže vašemu webu, aby se zobrazoval ve výsledcích vyhledávání a byl lépe zjistitelný. Následuje definování vašich webových stránek pomocí přesných značek titulků a metapopisů, které vám pomohou určit, jaký je účel každé webové stránky.

Dalším důležitým prvkem, na který je třeba se zaměřit, je přidání geolokace. To znamená, že pokud máte fyzické místo pro svou firmu nebo chcete, aby vás lidé ve vaší oblasti našli, použijte optimalizaci pro místní vyhledávače. Usnadněte místním lidem najít vaši firmu, když hledají něco, co nabízíte.

Když například vyhledáváte dlouhá klíčová slova „kde koupit kosmetiku online“: Vyhledávač Google řadí Hebe na první místo ve výsledcích vyhledávání a následuje Notino, protože to závisí hlavně na preferencích spotřebitelů a na uvedených klíčových slovech.

Využijte digitální marketing k nasměrování všech zákazníků na váš web

Jste stále v dilematu, že mít stránku na sociálních sítích stačí k přilákání nových zákazníků? Pak je čas se zamyslet.

Řekněme, že máte pouze facebookovou stránku pro svou firmu vzhledem k tomu, že ji má každá jiná firma. Ale, to nestačí. Proč? Facebook zaznamenal pokles svého organického dosahu ze 7,7 % (v roce 2018) na 5,5 % (v roce 2019) na 5,2 % (v roce 2020). Míra zapojení se také snížila o 0,08 %, což bylo 0,25 % v roce 2020. Přecházíme tedy i firmy na tvorbu webových stránek, místo abychom se spoléhali pouze na sociální média.

Zatímco platformy sociálních médií mohou pomoci k růstu vašeho podnikání, nepočítejte s nimi pouze jako s vaším marketingovým kanálem, zvláště v tomto neustále se měnícím světě. Nejlépe udělejte ze svého webu střed veškerého marketingového úsilí. A jak to můžete udělat?

Pokud provozujete reklamní kampaň, nezapomeňte do ní uvést svou webovou adresu. To přivede potenciální zákazníky na váš web, aby se dozvěděli a prozkoumali více o vaší značce. Nebo můžete web také propojit se svými profily na sociálních sítích, ze kterých mohou lidé navštívit váš web.

Předveďte svou práci – zaměřte se na úspěšné případové studie

Chcete na návštěvníky svého webu a potenciální klienty udělat výjimečný dojem, pak se nestyďte předvést svou práci. Dejte o sobě vědět ostatním. Webová stránka funguje jako jedinečná platforma, na které můžete zobrazovat portfolio, obrázky nebo videa, stejně jako reference o vašich úspěšných projektech a případové studie, abyste potenciálním zákazníkům vyjádřili osobnost, zkušenosti a schopnosti vaší značky.

Předveďte své služby

Pro každý podnik je důležitý každý zákazník. Proto je důležité předvést své odborné znalosti tím nejlepším možným způsobem a mít web se „stránkou služeb“ vám v tom může pomoci.

Abyste svým potenciálním zákazníkům pomohli najít „VLASTNOSTI“ toho, co nabízíte, a zvýšit návštěvnost vašeho webu, doporučujeme vám mít „stránku služeb“. Zde můžete uvést typ práce, kterou děláte. Navíc popište, na které oblasti se specializujete, a ukažte svým potenciálním zákazníkům údaje o minulém úspěchu pomocí:

Odrážky a grafika pro udržení pozornosti potenciálního zákazníka.
Fotografie související s vaší cílovou skupinou, která se spojuje s vaší značkou.
Nakonec vám pomůže vytvořit základnu loajálních zákazníků.

Nepřetržitý přístup

Díky internetu mohou lidé nakupovat online odkudkoli a kdykoli!

Firmy mohou oslovit všechny své potenciální zákazníky vytvořením dobře definované webové stránky, která jim umožní nakupovat nebo zkoumat společnost v kteroukoli denní hodinu.

Obecně platí, že skvělý první dojem souvisí z 94 % s designem. Webová stránka s dobrým designem zobrazující relevantní informace včetně sekce Kontaktujte nás, která vašim zákazníkům poskytuje okamžitý přístup k položení otázky nebo vás informuje o problému s vaším zbožím nebo službami. To vám také dává možnost okamžitě kontaktovat svého zákazníka a zlepšit míru spokojenosti se službami zákazníkům.

Můžete si osvojit následující kreativní způsoby, jak ušetřit čas a zlepšit zákaznickou zkušenost:

Přidejte na svůj web sekci „Často kladené otázky“.

Pokud většinu času trávíte odpovídáním na stejné otázky pro každého ze svých zákazníků než na webových stránkách, můžete odpovědi na tyto často kladené otázky zveřejnit a navést své zákazníky k návštěvě těchto stránek. V důsledku toho vaši zákazníci ocení znalosti, které jim poskytujete, a ušetří vám to čas.

Představujeme Chatboty.

Chatboti řeší nejčastější dotazy zákazníků prostřednictvím šablon odpovědí. Také upozorňují návštěvníky na procedury registrace, jakékoli aktualizace o produktech nebo službách a tak dále.

Web funguje jako online brožura nebo katalog vašich produktů a/nebo služeb. Můžete jej kdykoli rychle a snadno aktualizovat. Je to také účinný způsob, jak své zákazníky informovat o nových produktech a/nebo službách. Můžete je informovat o nadcházejících akcích a speciálních akcích.

Informujte zákazníky o tom, kdo jste, co děláte a jak se s vámi spojit

Bylo zjištěno, že v průměru stráví člověk na internetu přibližně 6 hodin a 42 minut denně. A pokud chcete, aby vás někdo objevil, musíte své podnikání přesunout na internet, kde lidé tráví svůj čas. Je však důležité mít na webu platné informace o vaší firmě, které mohou být snadno přístupné potenciálním zákazníkům, kdykoli se chtějí o vaší firmě něco dozvědět.

V tomto případě webová stránka funguje jako vaše digitální vizitka, na kterou mohou potenciální zákazníci odkázat, aby se dozvěděli o:

Kdo jsi? (ve kterém odvětví pracujete)
Co nabízíš? (nabízené produkty a/nebo služby)
Jak vás kontaktovat a najít? (vaše kontaktní údaje a místo, odkud provozujete svůj web)
Odpovědi na tyto otázky povzbudí vyhlídky, aby si vybudovali víru a důvěru ve vaše podnikání.

Pomůže vám hluboce porozumět vašim zákazníkům

Jakmile návštěvníci začnou navštěvovat vaše webové stránky, dalším zásadním krokem, který byste měli udělat, je průzkum a analýza vašich zákazníků. Tyto dva oblíbené bezplatné nástroje pro sledování webových stránek – Hotjar a Google Analytics vám pomohou sledovat následující klíčové metriky výkonu:

Pravidelní návštěvníci
Unikátní návštěvníci
Zobrazení nebo zobrazení stránek
Míra okamžitého opuštění
Průměrná doba strávená návštěvníkem na webu
vyhledávací dotazy uživatelů
Nejvýkonnější vstupní stránky
Míra konverze cíle
Všechny tyto statistiky vám mohou pomoci zjistit, jak byste měli strategicky cílit na své zákazníky s jakým druhem obsahu podle preferencí návštěvníků a jak můžete zlepšit uživatelský dojem, aby na vašem webu zůstali delší dobu.

Pomůže vám vyniknout mezi konkurenty online

Zatímco 36 % malých podniků nemá vlastní webové stránky, 64 % z nich má. To znamená, že na trhu nejste sami. Existují tisíce existujících webových stránek, které jsou online a pracují ve stejné oblasti jako vy.

Pokud chcete vyniknout mezi svými konkurenty, pak by vaše firma měla mít jedinečnou stopu online:

Poskytování efektivního zákaznického servisu
Práce na zpětné vazbě zákazníků, řešení problému a budování pevných vztahů se svými zákazníky
Být věrný publiku o vašich produktech a/nebo službách
Představení inovativních produktů a/nebo služeb vašemu publiku
Zaměříte-li svou pozornost na tyto prvky, pomůže vám to nejen zůstat konkurenceschopní, ale také bude vaše podnikání vypadat progresivněji a moderněji.

Dospět k závěru, že dobře navržený web může způsobit, že vaše firma bude vypadat důvěryhodně. Tím, že pomůžete přilákat klienty a povzbudit je, aby s vámi obchodovali. Kromě toho získáváte mezi vašimi zákazníky úroveň důvěry a pomáháte vám rozšiřovat vaši online přítomnost, což dokazuje, proč byste měli zvážit vytvoření webové stránky pro podnikání.

Nejnovější příspěvky

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top